Richard Burns Rally
|
|
Rulyajan | Дата: Четвер, 15 Лют 2007, 17:25 | Сообщение # 151 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
Quote (sasha) | І ще таке в мене корені гри куча таких файлів: NIKI_2007 01 22-18 34 09.dmp (NIKI - то назва мого компа). Шо це за файли? | У мене також є такі файли, з назвою мого компа. Я помітив, що вони створюються коли вилітає гра. Отож я розпочав новий чемпіонат. "Офіційна" інформація: 1) назва чемпіонату - "Sebastien Loeb Challenge" 2) рівень складності - "Champion" 3) мета - зайняти на 4-х ралі 1-ше місце і на 2-х ралі місце не нище 2-го 4) болід - Ford Focus RS WRC 2006 5) початок - 14.02.2007 Вже проїхав три допи. На СС1 "Хардвуд Форест ІІ" ішов дощ. Іхав на межі можливостей...Підрізав обочини. Традиційно на першому допі у Англії інші хлопці показали результати не дуже, тому я у другог виграв 10 сек.
|
|
Rulyajan | Дата: Четвер, 15 Лют 2007, 17:31 | Сообщение # 152 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
Після хотлапу другого допу я зрозумів... Або треба їхати "на вухах" або пропав. Так і зробив. Була помилка при проходженні повороту 90 град. Приїхав другим, програвши переможцю СС2 "Хардвуд Форест" 2-ві секунди. Хотлапити не став..
|
|
Rulyajan | Дата: Четвер, 15 Лют 2007, 17:37 | Сообщение # 153 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
При проходженні СС3 "Чірдонхед" запамяталося різання обочини.. В принципі, значних помилок, як на мій рівень не робив... Вдалося приїхати першим і відіграти дві секунди, втрачені на другому допі...
|
|
sasha | Дата: Середа, 21 Лют 2007, 11:19 | Сообщение # 154 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
|
Rulyajan | Дата: Середа, 21 Лют 2007, 12:02 | Сообщение # 155 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
А я вже завершив ралі "Великобританія" на першому місці. Хоча було важко, та вдалося вибороти перемогу за рахунок четвертого і шостого допів на яких ішов дощ... Якось вони мені "пішли": кожен раз переможцю привозив по 10 с. А от на пятій СД приїхав тільки четвертим, хоча втратив часу не багато. На жаль дав покористуватися флешку з фантомами і мені їх стерли (на плешку з компа писав через F6). Спробував зразу японію. Не розумію, але суперники як "з ланца зірвалися". Як би я не іхав на вухах, все одно знаходиться один-два вар'яти, які показують кращий час. В результаті довго хотлапив, але ні жоден результат не зафіксував... Тобто "офіційно" я ще "Хоккайдо ралі" не розпочав... Напевно буду шукати якісь настройки спеціально для японії, бо бачу "англійські" не дуже підходять.
|
|
sasha | Дата: Понеділок, 05 Бер 2007, 16:50 | Сообщение # 156 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Ти так і не відкрив Субару 2000??? Я так поняв шо щоб відкрити МГ - треба школу пройти, а щоб відкрити Субару що треба зробити???
|
|
sasha | Дата: Середа, 07 Бер 2007, 09:35 | Сообщение # 157 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Кароче мучився я вчора змагаючись з Бернсом. Вибрав найкоротшу трасу - школи Раллі, яку треба проїхати за 1:22. Одного разу я був дуже близько (0.83 сек програв ). В інших випадках робив помилки і більше програвав >(. Сьогодні продовжу боротьбу і буду довго матюкатися, якщо треба на всіх трасах перемогти Річарда, щоб відкрити МГ
|
|
sasha | Дата: Середа, 07 Бер 2007, 09:56 | Сообщение # 158 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Трохи розкажу про цю трасу (в тебе вона здається не відкрита). Найскладніші для мене є три місця: 1. Крутий поворот (в школі раллі газ-тормоз). Я так зрозумів, щоб пройти його треба перед входом в поворот пригальмувати і дати вліво. не чекаючи поки болід вийде на правильну траекторію виходу з повороту жму на газ. Тут головне вчасно пригальмувати, інакше викине тебе на зовнішній радіус і в фосу . 2. Другий крутий поворот схожий на перший. Теж крутий лівий. 3. Після другого крутого йде довга пряма і правий на 90. Його треба проходити дуже обережно і бажано без ручніка. В школі раллі кажуть що при підході до повороту треба трохи розкачати болід - дати легенько в ліво, а потім різко в право. Швидкість бажано при цьому мати невелику, інакше залетиш в ліс . В мене навіть було таке, що розвертало взагалі вліво Якщо мені вдастся пройти цю комбінацію з трьох найважчих поворотів, то далі я вже перемогу Річарду не віддам.
|
|
sasha | Дата: Середа, 07 Бер 2007, 12:07 | Сообщение # 159 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Щойно знайшов на форумі у маскалів, шо щоб відкрити субару треба всю школи пройти "на золото". Треба буде попробувати
|
|
Rulyajan | Дата: Середа, 14 Бер 2007, 15:05 | Сообщение # 160 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
Як я вже казав окрилений успіхом у Британії я взявся за "штурм" ралі "Хоккайдо". Після проходження першого допу довелося охолонути. Проте тривалий хотлап, який проходив "на вухах", приніс свої результати і я привіз таки суперникам 7 с. Потім мене як громом вдарило! Нагадав слова які каже Бернс майже на початку школи: "Помимо своевременного ускорения и торможения, крайне важно положение автомобиля на дороге". Пригадав фішки. Адже, наприклад, у правий поворот треба заходити із лівого краю траси і навпаки. Так як ти це робиш зі шпильками. А я завжди перед входом притримувався того краю дороги у яку сторону поворот. В результаті швидкість його проходження помітно зменшувалася.. Я взяв до уваги це правило і, намагаючись використовувати його, пройшов другий доп, спокійно, без напруження. Результат виявився потрясним - хлопці відстали на 11 с. Пройшовши "не на вухах", але "правильно" (наскільки це можливо) всі інші допи виграв наприкінці раллі майже хвилину.. На разі буду приступати до Арктік раллі. Тут сподіваюся на відносно легкий успіх.. P.S. Повтори додам пізніше...
|
|
Rulyajan | Дата: Четвер, 22 Бер 2007, 11:27 | Сообщение # 161 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
Бачу ми в грі наразі займаємося різними речами: ти атакуєш школу а я посилено тренуюся у ізді по асфальту... Поки фантоми і повтори не виставляю, напишу пару слів. По асфальту вже вдалься досягнути перних успіхів. Підібрався до рекордів на 5-8 с. На Коте д Аброзі навіть вдалося побити рекорд. Проте це не повноцінний заїзд, бо не догледів і проїхав його із виключеними пошкодженнями. На другій половині траси був досить сильний боковий удар. Після такого, при ввімкнених пошкодженнях, напевно би вже вибув... а так продовжив заїзд і побив рекорд... Так, звичайно, не цікаво....
|
|
Rulyajan | Дата: П`ятниця, 06 Кві 2007, 09:55 | Сообщение # 162 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
У мене із часом також напруга... Вчора продовжив свій чемпіонат, то був третій доп у Фінляндії. Як не дивно, але на двох попередніх мені вдалося заробити "хлопцям" півхвилинний гандикап. Цей зіїзд був не надто вдалим. Програв 1 сек, приїхав третім. В результаті декількох проходів по обочині "восьмирять" переднє і заднє ліві колеса. Повтор аж не охота виставляти...
|
|
sasha | Дата: Середа, 11 Кві 2007, 12:10 | Сообщение # 163 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
ну я зараз більше займаюся тюнінгом гри і по ходу атакую різні траси: Грінхілс в Австралії, Фрейзер Велс (0,55 сек програю рекорду і ніяк не можу побити - постійно якусь помарку роблю ), Хюлапая Нейшинал, ...
|
|
sasha | Дата: Четвер, 19 Кві 2007, 12:38 | Сообщение # 164 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
|
sasha | Дата: Четвер, 19 Кві 2007, 12:40 | Сообщение # 165 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Чувак прикольно проходить ШПИЛЬКУ на Сітроен Саксо
|
|