[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум про все » Форум на sasha.pp.net.ua » Комп'ютерні ігри » Richard Burns Rally (Це не гра - це раллі)
Richard Burns Rally
RulyajanДата: Четвер, 15 Лют 2007, 17:25 | Сообщение # 151
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
Quote (sasha)
І ще таке в мене корені гри куча таких файлів: NIKI_2007 01 22-18 34 09.dmp (NIKI - то назва мого компа). Шо це за файли?

У мене також є такі файли, з назвою мого компа. Я помітив, що вони створюються коли вилітає гра.

Отож я розпочав новий чемпіонат. "Офіційна" інформація:
1) назва чемпіонату - "Sebastien Loeb Challenge"
2) рівень складності - "Champion"
3) мета - зайняти на 4-х ралі 1-ше місце і на 2-х ралі місце не нище 2-го
4) болід - Ford Focus RS WRC 2006
5) початок - 14.02.2007

Вже проїхав три допи. На СС1 "Хардвуд Форест ІІ" ішов дощ. Іхав на межі можливостей...Підрізав обочини. Традиційно на першому допі у Англії інші хлопці показали результати не дуже, тому я у другог виграв 10 сек.

Прикріплення: 98635899.zip (494.6 Kb)


 
RulyajanДата: Четвер, 15 Лют 2007, 17:31 | Сообщение # 152
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
Після хотлапу другого допу я зрозумів... Або треба їхати "на вухах" або пропав. Так і зробив. Була помилка при проходженні повороту 90 град. Приїхав другим, програвши переможцю СС2 "Хардвуд Форест" 2-ві секунди. Хотлапити не став..
Прикріплення: 57413206.zip (480.8 Kb)


 
RulyajanДата: Четвер, 15 Лют 2007, 17:37 | Сообщение # 153
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
При проходженні СС3 "Чірдонхед" запамяталося різання обочини.. В принципі, значних помилок, як на мій рівень не робив... Вдалося приїхати першим і відіграти дві секунди, втрачені на другому допі...
Прикріплення: 64305727.zip (431.7 Kb)


 
sashaДата: Середа, 21 Лют 2007, 11:19 | Сообщение # 154
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Нарешті закінчив чемпіонат.
Надії на чемпіонство мало було, але я боровся smile


повтор-мінешафт
*************************
рекордний Сіпіркакім

Ці повтори працюють з фордом 06 замість хюндай, тому якщо схочеш подивитись прийдеться дещо поміняти (а потім назад). а я вже сьогодні поміняю smile



 
RulyajanДата: Середа, 21 Лют 2007, 12:02 | Сообщение # 155
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
А я вже завершив ралі "Великобританія" на першому місці. Хоча було важко, та вдалося вибороти перемогу за рахунок четвертого і шостого допів на яких ішов дощ... Якось вони мені "пішли": кожен раз переможцю привозив по 10 с. А от на пятій СД приїхав тільки четвертим, хоча втратив часу не багато. На жаль дав покористуватися флешку з фантомами і мені їх стерли (на плешку з компа писав через F6). sad
Спробував зразу японію. Не розумію, але суперники як "з ланца зірвалися". Як би я не іхав на вухах, все одно знаходиться один-два вар'яти, які показують кращий час. В результаті довго хотлапив, але ні жоден результат не зафіксував... Тобто "офіційно" я ще "Хоккайдо ралі" не розпочав... Напевно буду шукати якісь настройки спеціально для японії, бо бачу "англійські" не дуже підходять.


 
sashaДата: Понеділок, 05 Бер 2007, 16:50 | Сообщение # 156
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Ти так і не відкрив Субару 2000??? Я так поняв шо щоб відкрити МГ - треба школу пройти, а щоб відкрити Субару що треба зробити???


 
sashaДата: Середа, 07 Бер 2007, 09:35 | Сообщение # 157
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Кароче мучився я вчора змагаючись з Бернсом. Вибрав найкоротшу трасу - школи Раллі, яку треба проїхати за 1:22. Одного разу я був дуже близько (0.83 сек програв angry ). В інших випадках робив помилки і більше програвав >(.
Сьогодні продовжу боротьбу і буду довго матюкатися, якщо треба на всіх трасах перемогти Річарда, щоб відкрити МГ cry



 
sashaДата: Середа, 07 Бер 2007, 09:56 | Сообщение # 158
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Трохи розкажу про цю трасу (в тебе вона здається не відкрита).
Найскладніші для мене є три місця:
1. Крутий поворот (в школі раллі газ-тормоз). Я так зрозумів, щоб пройти його треба перед входом в поворот пригальмувати і дати вліво. не чекаючи поки болід вийде на правильну траекторію виходу з повороту жму на газ. Тут головне вчасно пригальмувати, інакше викине тебе на зовнішній радіус і в фосу biggrin .
2. Другий крутий поворот схожий на перший. Теж крутий лівий.
3. Після другого крутого йде довга пряма і правий на 90. Його треба проходити дуже обережно і бажано без ручніка. В школі раллі кажуть що при підході до повороту треба трохи розкачати болід - дати легенько в ліво, а потім різко в право. Швидкість бажано при цьому мати невелику, інакше залетиш в ліс biggrin . В мене навіть було таке, що розвертало взагалі вліво
Якщо мені вдастся пройти цю комбінацію з трьох найважчих поворотів, то далі я вже перемогу Річарду не віддам. biggrin



 
sashaДата: Середа, 07 Бер 2007, 12:07 | Сообщение # 159
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Щойно знайшов на форумі у маскалів, шо щоб відкрити субару треба всю школи пройти "на золото". Треба буде попробувати smile


 
RulyajanДата: Середа, 14 Бер 2007, 15:05 | Сообщение # 160
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
Як я вже казав окрилений успіхом у Британії я взявся за "штурм" ралі "Хоккайдо". Після проходження першого допу довелося охолонути. Проте тривалий хотлап, який проходив "на вухах", приніс свої результати і я привіз таки суперникам 7 с.
Потім мене як громом вдарило! Нагадав слова які каже Бернс майже на початку школи: "Помимо своевременного ускорения и торможения, крайне важно положение автомобиля на дороге". Пригадав фішки. Адже, наприклад, у правий поворот треба заходити із лівого краю траси і навпаки. Так як ти це робиш зі шпильками. А я завжди перед входом притримувався того краю дороги у яку сторону поворот. В результаті швидкість його проходження помітно зменшувалася..
Я взяв до уваги це правило і, намагаючись використовувати його, пройшов другий доп, спокійно, без напруження. Результат виявився потрясним - хлопці відстали на 11 с. Пройшовши "не на вухах", але "правильно" (наскільки це можливо) всі інші допи виграв наприкінці раллі майже хвилину..
На разі буду приступати до Арктік раллі. Тут сподіваюся на відносно легкий успіх..

P.S. Повтори додам пізніше...


 
RulyajanДата: Четвер, 22 Бер 2007, 11:27 | Сообщение # 161
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
Бачу ми в грі наразі займаємося різними речами: ти атакуєш школу а я посилено тренуюся у ізді по асфальту... Поки фантоми і повтори не виставляю, напишу пару слів. По асфальту вже вдалься досягнути перних успіхів. Підібрався до рекордів на 5-8 с. На Коте д Аброзі навіть вдалося побити рекорд. Проте це не повноцінний заїзд, бо не догледів і проїхав його із виключеними пошкодженнями. На другій половині траси був досить сильний боковий удар. Після такого, при ввімкнених пошкодженнях, напевно би вже вибув... а так продовжив заїзд і побив рекорд... Так, звичайно, не цікаво....

 
RulyajanДата: П`ятниця, 06 Кві 2007, 09:55 | Сообщение # 162
Модератор
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
У мене із часом також напруга... Вчора продовжив свій чемпіонат, то був третій доп у Фінляндії. Як не дивно, але на двох попередніх мені вдалося заробити "хлопцям" півхвилинний гандикап. Цей зіїзд був не надто вдалим. Програв 1 сек, приїхав третім. В результаті декількох проходів по обочині "восьмирять" переднє і заднє ліві колеса. Повтор аж не охота виставляти...

 
sashaДата: Середа, 11 Кві 2007, 12:10 | Сообщение # 163
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
ну я зараз більше займаюся тюнінгом гри і по ходу атакую різні траси: Грінхілс в Австралії, Фрейзер Велс (0,55 сек програю рекорду і ніяк не можу побити - постійно якусь помарку роблю angry ), Хюлапая Нейшинал, ...


 
sashaДата: Четвер, 19 Кві 2007, 12:38 | Сообщение # 164
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Політ на Майнешафті - три ракурси happy


 
sashaДата: Четвер, 19 Кві 2007, 12:40 | Сообщение # 165
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
Чувак прикольно проходить ШПИЛЬКУ на Сітроен Саксо


 
Форум про все » Форум на sasha.pp.net.ua » Комп'ютерні ігри » Richard Burns Rally (Це не гра - це раллі)
Пошук: