Здоров. Отже мій чемпіонат. Не знаю чому, але на 3-му допі буквально розвалив підвіску, ніби значних ударів не було. Як наслідок, вже на SS4 відчував проблеми з приземленням після стрибків, зад боліда дуже підкидало. На сервісі майже не встиг нічого суттєвого відремонтувати. Ще в придачу на 5-му допі повністю абсурдно перекинувся на самому фініші. SS6 намагався їхати дуже акуратно, щоб бува взагалі не стати посеред траси. Ну, але в результаті 1-ше місце. Це означає, що поки у “Sebastian Loeb Challenge” я іду по плану. Вже виграв три раллі. “Рамада Експрес Раллі”. Ще раз переконався, що в свій час добряче “посидів” із налаштуваннями 307-го. Болід у кожному повороті неначе читає і виконує мої думки. Звичайно помилки були. На другому допі по дитячому вилетів із середнього правого повороту, а на третьому допі увійшов в кураж на трамплінчиках і ледь-ледь на максимальні швидкості “не загубив” трасу. Під-час проходження пошкоджено тільки передній бампер. Наступні три допи можна назвати двома словами: «сеанс телепатії». Були, звичайно помилки, але такого кайфу від Річард Бьорнс Ралі я ще не ловив...Ну, перше місце.
«Монт Бланк Ралі». Налаштувань до 307 не маю. Ішов дощ. Перший поворот, перша сосна – моя!!! Буду хотлапити, але перед тим проведу тести. Як не як, а у Хранції треба приїхати другим (першим і не мрію).
Повтори у "архіві файлів" називаються "Повтори ч*". Заархівовані і розбиті тотальним командером... Пять штук