Richard Burns Rally
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 09:40 | Сообщение # 106 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Quote | Гравійна франція... Шаман однако... | Це не гравій, я нічого не міняв, їхати всеодно важко. Це так шини горять (тільки на деяких шпильках). Quote | - які вибирати налаштування альфа-каналів у останнюму діалоговому вікні (там де ставиться галочка "типу використоввати мітмап"). | Там де MIP Map Generation залишив як було - Generate MIP maps і All (справа) А от треба звернути увагу на Save Format: коли я малюю текстуру капота то в основному ставлю DXT1 RGB (No Alpha) (перший в списку), а для вікон, щоб були прозорі - 8:8:8:8 ARGB (32 bit). А знизу має бути 2D Texture. В інших настройках я нічого не міняю. Доречі як треба зберігати: малюєш текстуру, зберігаєш наприклад в jpg. Потім Відкриваєш відповідний dds файл, об'єднуєш слої (Виполнить сведенья) і зберігаєш.
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 09:49 | Сообщение # 107 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Продовжую чемпіонат. ss4 Cote D'ArbrozII Зробивши кілька спроб (більше 5) останню їхав аж надто обережно. Перед тим я потренувався і в вільному заїзді приїхав на 10-15 сек краще (все ж таки в чемпіонаті більш обережніше їдеш ). Проте і цей час дозволив мені піднятися на 4 місце (дакуючи дощу :)).
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 09:52 | Сообщение # 108 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
|
Rulyajan | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 14:55 | Сообщение # 109 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
По твоїх рекомендаціях у мене виходить наступне. Після малюванні вибираю "обєднати слої", далі: Save Format - DXT1 RGB (No Alpha); Mip Map Generation - Generate Mip maps (All). В результаті створений файл у два рази менший (???!!!!), а машинка розфорбована повністю хаотично... Будь-ласка напиши мені подробну послідовність дій. Який файл відкривати? Якщо перед цим виникає якесь вікно, що там вибирати? Які суттєві маніпуляції треба провести у Фотошопі? Подробно і уважно опиши які опції вибирати у вікнах при збереженні. P.S. Я нічого не маю проти Мітсубіші, але надпису "Mitsubisi WRC......." під аватаром я не створював і не хочу щоб він там був....
Повідомлення відредактував Rulyajan - П`ятниця, 05 Січ 2007, 14:58 |
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 16:13 | Сообщение # 110 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Quote | Будь-ласка напиши мені подробну послідовність дій. Який файл відкривати? Якщо перед цим виникає якесь вікно, що там вибирати? Які суттєві маніпуляції треба провести у Фотошопі? Подробно і уважно опиши які опції вибирати у вікнах при збереженні. | Зараз я на роботі трохи занятий тому не маю часу це зробити. А от вдома зроблю маленький мануал з скрінами. Quote | Я нічого не маю проти Мітсубіші, але надпису "Mitsubisi WRC......." під аватаром я не створював і не хочу щоб він там був.... | Просто тут на форумі в залежності від кількості повідомлень буде мінятися статус. в тебе їх 65, а коли би було 80 то вже би інший напис був. (в кого менше 20 повідомлень пише ZAZ team, менше 40 - Skoda WRC Team). Ну добре я поміняю. Так добре? Чи може щось інше?
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 16:16 | Сообщение # 111 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
А ти покіщо малюй і зберігай в PSD (Photophop)
|
|
Rulyajan | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 16:25 | Сообщение # 112 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
Це друга справа....
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 16:27 | Сообщение # 113 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
а ти пробував той порш?
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 16:29 | Сообщение # 114 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
а бачив оце?
|
|
sasha | Дата: П`ятниця, 05 Січ 2007, 23:58 | Сообщение # 115 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
|
sasha | Дата: Неділя, 07 Січ 2007, 22:58 | Сообщение # 116 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Обіцяний мануал зі скрінами
|
|
sasha | Дата: Вівторок, 09 Січ 2007, 14:17 | Сообщение # 117 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
на БХ вийшла нова версія Форда (1.2). Не знаю чи качати? Вона вроді не дуже відрізняється
|
|
Rulyajan | Дата: Вівторок, 09 Січ 2007, 16:39 | Сообщение # 118 |
Модератор
|
Група: Модераторы
Повідомлень: 251
Репутація: 12
Статус: Offline
|
Той сітроен С2 я бачив, щоправда качати його, як і другу версію Фокуса06, бажання не маю. Подивився твої повтори у Франції. Бачу ти ідеш по кільцевому... і ще сподобалось проходження шпильок... Коротше "воюємо" далі. Четвертий і пятий допи у "Хоккайдо раллі". В загальному можу сказати, що пристойно зрізав і "мандрував" по обочині...Подивишся. http://sasha.pp.net.ua/load/6-1-0-6 Шостий доп японії і перший фінляндії... Японія в томуж дусі.. В результаті 1-ше місце. По Фінляндії. "Снігові" налаштування для 307-го у мене вже були. Яле я не міг подумати, що такі. Болід веде себе просто фантастично. Навіть слів немає. Таких вдалих настройок я ще не робив (принаймі під себе). Зі спіна виводиться легко, управління перфектне... Правда під-час перегляду ти частенько побачиш мене на обочині, але це виключно через те, що практикую так звану їзду "від валу". Це так на майбутнє. Проїхав і другий доп. Але при кінці занадто різав по внутрішньому радіусу, в резутьтаті трійна бочка, колеса до середини... Коротше вирішив хотлапити...
Повідомлення відредактував Rulyajan - Вівторок, 09 Січ 2007, 17:03 |
|
sasha | Дата: Середа, 10 Січ 2007, 10:22 | Сообщение # 119 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
Я тоже не маю бажання качати той Форд (я думаю вони тільки фізику трохи змінили). Повноцінно продовжити чемпіонат (я вже в Австралії) не вдалося. Було мало часу Встиг тільки проїхати перший спецучасток. Іхав не погано, але в кінці трохи не справився з керуванням і вилетів (застряв в кущах, що потрібна була допомога). Але поїхав далі. В підсумку приїхав 5 чи 6. Звичайно не зберіг, бо відчуваю (більше того, знаю), що можу краще. Принаймі цю трасу
|
|
sasha | Дата: Середа, 10 Січ 2007, 11:32 | Сообщение # 120 |
Admin
|
Група: Администраторы
Повідомлень: 372
Репутація: 0
Статус: Offline
|
|